Re: overlijden/huwelijk Hendrik van der Duim, *16-06-1874

  • knehtims
    Message 1 of 13 , Dec 2, 2005
      Appy,

      Je had me even op het verkeerde been gezet door het onderwerp.
      Ik was nog bezig met "van der Duim" en dacht niet aan mijn bericht
      over Arend Kerstes Jellema (zijn vader; Kerst Jelles / waar jij op
      doelde begrijp ik nu).

      Ik heb daar inderdaad weer een aantal voorouders gevonden! Bedankt
      voor de tip (Tony ook jij bedankt en allen die aan jouw site hebben
      bijgedragen)

      Groet, Henk

      <KNIP>
      <KNIP>
    • Anthony Hofstee
      Message 2 of 13 , Dec 2, 2005
        Kerst is number 816 f) in the Hofstee/Neef pedigree with sibling at
        http://www.hofsteegenealogiy.com Tony

      • knehtims
        Message 3 of 13 , Dec 2, 2005
          Tony,

          bedankt, had hem ondertussen al wel gevonden.

          Groet, Henk

          <KNIP>

          <KNIP>
        • knehtims
          Message 4 of 13 , Dec 3, 2005
            Beste lijstgenoten,

            om het verhaal van Hendrik van der Duim even af te sluiten.

            Ik heb contact gehad met een nazaat van der Duim en die bevestigde dat
            er twee Hendrikken geweest waren. Genaamd Grote en Kleine Hendrik.

            Verder nog dat de vader; Klaas van der Duim is overleden door
            blikseminslag tijdens werkzaamheden in het veen.

            Allen bedankt voor jullie bijdrage/reacties.

            Groeten, Henk
          • Appy de Vries
            Message 5 of 13 , Dec 3, 2005
              Henk;
              dus toch 2 Hendrik [en]?
              applaus voor mij!!
              had de akte van het huw.17-04-1896 akte 21
              [opsterland] al opgeschreven,om na te kijken in
              tresoar, nu annuleren??
              groetjes Appy.

              Message 6 of 13 , Dec 3, 2005
                Appy,

                driewerf APPYplaus! (voor iedere Hendrik een keer).
                Ja annuleer het maar Appy, ik ben overtuigd.

                Groeten, Henk

                <KNIP>
                <KNIP>