Appeldoorn

  • Yvonne Blaauw
    Message 1 of 1 , Dec 1, 2005
      Hallo "Appeldoorn" speurders,

      Deze week kwam ik in Tresoar bij de knipsels een overlijdensadvertentie tegen waarvan ik dacht dat jullie hier wel wat aan zouden kunnen hebben:

      Leeuwarden
      Op 6 september 2003 is in alle rust overleden onze lieve moeder, oma en overgroetmoeder Sjoukje Appeldoorn, echtgenote van Teade Blauw (overleden), geboren 21-6-1917

      vervolgens een hele ris namen zonder achternaam

      groetjes Yvonne Blaauw