Re: [Friesland-genealogy] Re: Janke Westra begr. 1889?

  • Hinke Woudt
    Message 1 of 9 , Nov 24, 2005
      Hallo Margreet,

      Het gaat niet specifiek om een Janke Pieters Westra. In de LC wordt geen
      patroniem genoemd. Ik zoek een Janke Westra die begr. is in Gytsjerk in
      1889 en daar kan ik geen overl. van vinden op Tresoar en/of GenLias. Is
      verder ook niet belangrijk, was meer bedoeld ook voor het geval er
      iemand een Janke Westra in zijn/haar familie heeft die begr. is in 1889
      en het stukje uit de LC wil hebben, dan kan dat.

      groet, Hinke.