opzoekvraag.

  • Irene Visser
    Message 1 of 40 , Nov 15, 2005
      Hallo,

      is er iemand die voor mij onderstaande akte eens na kan kijken, want we
      hebben 3 verschillende geboorte plaatsen van Antje Frank staan,
      Sneek, Leeuwarden en Bolsward.

      Overlijdensakte Bolsward, 1825
      Aangiftedatum 23 december 1825, blad nr. 54 (suppl. nr. 1-7)
      Antje Johannes Frank, overleden 21 december 1825, oud 61 jaar, weduwe

      Alvast mijn hartelijke dank,
      Irene.

      Een audiogesprek? Pak Messenger, niet de telefoon
      http://www1.imagine-msn.com/Messenger/Video.aspx
    • Irene Visser
      Message 40 of 40 , Apr 8, 2010
        Hai Cor,

        dus toch weer behoorlijk druk. Ja zal best wel, en is ook niets voor mij
        hoor, die drukte, vindt dat ook niet gezellig.
        Maar toch wel een aantal bekenden? is wel leuk, en ja geloof niet dat
        tresoar erg goed is wat akoestiek betreft.

        En ja Hendrik hoort er dus niet bij. Had het huwelijk gekregen, maar is dus
        een verkeerde Hendrik. dat waar het wegkomt heeft het dus fout in de
        stamboom staan. Heb het er nu mooi uitgehaald.
        Maar daarom is Alle friezen ideaal, kan je een hoop weghalen, en nu maar
        hopen dat er binnenkort weer wat bij komt aan gemeenten.

        groetjes Irene.

        http://www.genealogieonline.nl/stamboom-van-der-meulen-zondervan/