Voorstellen

  • Sake Wagenaar
    Message 1 of 55 , Nov 7 4:55 AM
      Beste stamboomspeurders,

      Mijn naam is Sake Wagenaar. Ik volg deze discussielijst al een week of wat,
      maar had me nog niet voorgesteld. Ik ben vooral bezig met de familie van
      mijn vader (Wagenaar, Van der Meulen, Van der Kloet, Dijkstra). Die komt
      vooral uit Tietjerksteradeel, Opsterland en Smallingerland. De familie van
      mijn moeder (De Haan, Luimstra, Piekstra, Bakker) is al eens door een oom
      van mij uitgezocht. Die komt vooral uit Achtkarspelen en Tietjerksteradeel.

      Groeten,

      Sake Wagenaar
    • P. Dillingh
      Message 55 of 55 , Jan 28, 2015
        Dag Liekele,

        Dan zijn dus andere dan de mijne.
        Dillingh, Oppewal, Remery, Vermaning en Mulder.
        Groetnis fan Pyt Dillingh

        lhel@... [Friesland-genealogy] schreef op 28-1-2015 om 8:18:

        Hallo Pyt,

        Helmus en Smeding, en Storm/Land zijn mijn "namen".

        Groetnis,

        Liekele Helmus, Almere

        Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.