Atsma

  • A A v d Velde
    Message 1 of 4 , Nov 1, 2005
      Jorwerd 1732 1719 Oenias Atsma chirurgijn te Leeuwarden ......... 26 9ber 1732 oud ontrent 67 jaar en leit alhier begraven kerk

      http://home.tiscali.nl/~t952791/inscripties/baamin.htm

      deze zag ik ook nog
      bertus

    • Gerda en Chris
      Message 2 of 4 , Nov 3, 2005
        Hoi Bertus, Hartelijk dank voor je gegevens. De link naar de
        begraafplaatsen had ik al, maar de akten niet. Mag ik vragen waar de
        informatie vandaan komt. Zijn ze op het net te vinden of heb je ze uit
        het archief gehaald? I ieder geval bedankt!
        Groetjes,
        Chris

[...]

        <http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/>

        8 juli 1999 geposte berichten staat op

        _____

        YAHOO! GROUPS LINKS

        * Visit your group "Friesland-genealogy
        <http://groups.yahoo.com/group/Friesland-genealogy> " on the web.

        ibe>

        * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo!
        <http://docs.yahoo.com/info/terms/> Terms of Service.

        _____

      • A A v d Velde
        Message 3 of 4 , Nov 3, 2005
          cris.

          ik mag graag zoeken op internet woon in Drenthe ver van Friese archieven.

          een paar opzoekpagina's.

          http://www.kuijsten.de/navigator/netherlands/

          http://top.archiefplein.nl/websitepubliek/

          bertus

        • Anthony Hofstee
          Message 4 of 4 , Nov 14, 2007
            I have the following Atsma family.

            Atze Sjoerds Atsma, ged. Hardegarijp 24-6-1736, tr. ald. 24-3-1765
            Rinske Scheltes (3 kinderenen)
            Sjoerd Jelles, ged. Rijperkerk/Hardegarijp 11-10-1705 x Hardegarijp
            11-11-1729 Sjoerdje Atzes, ged. Oostermeer 25-12-1704 (5 k.)
            Jelle Sjoerds, ged. Hardegarijp 25-10-1674. x ald 17-3-1700 Antje
            Wytzes, ged. Oudkerk/Roodkerk 9-3-1679 (3 k.)
            Sjoerd Hedzers, ged. Tietjerk 14-3-1633, x Hardegarijp 7-4-1661
            Beitske Jelles (9 k.)
            Hedser Sjoerds, x Tietjerk 20-3-1636 Antje Gerrits (kinderen -
            Sjoerd, Dieuwcke, Trijntje).

            Tony