Re: [Friesland-genealogy] help/advertentie leeuwarder courant

  • irene visser
    Message 1 of 10 , Nov 1, 2005
      Carla,

      heb even geprobeerd maar krijg alleen maar error etc.,
      ligt waarschijnlijk bij de krant,
      lukt mij dus ook niet,

      Irene.

      van 't Zet <vtzet@...> wrote:
      Lezers,
      In week 29 is overleden
      Joukje van 't Zet - Spaanstra
      ik kan de pagina met de advertentie van de Leeuwarder Courant echter niet openen

      Wie wil de advertentie naar me doormailen?
      Carla van 'tZet - van Hoeve

    • Melle�van�der�Heide
      Message 2 of 10 , Nov 1, 2005
        Hallo,

        Ik krijg 'geen zoekresultaten' voor week 29, 2005

        Gr. Melle

        http://mail.yahoo.com
      • Rienk de Boer
        Message 3 of 10 , Nov 1, 2005
          Carla,
          Er is in deze week geen Zet van t, of Spaanstra, opgenomen.
          Je kunt dit controleren door het vaak de naam invullen leeg te laten, op
          week 29 zetten.
          en zoek. Je krijgt dan alle advertenties die die geplaatst zijn.

          Rienk

          Message 4 of 10 , Nov 1, 2005
            Carla,

            Ik denk dat er een probleem is met de server waar de overlijdensberichten op staan, want ik krijg de volgende melding:
            "The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request."

            Morgen nog maar eens proberen? Dan is de server misschien een keer herstart en werkt 't weer.

            Met vriendelijke groet,
            Nynke van den Hooven.
            ik kan de pagina met de advertentie van de Leeuwarder Courant echter niet openen

            Wie wil de advertentie naar me doormailen?
            Carla van 'tZet - van Hoeve

            <Knip>

          • Hinke Woudt
            Message 5 of 10 , Nov 1, 2005
              Hallo Carla,

              Toevallig heb ik van die week nog 2 kranten liggen en nog toevalliger:-)
              net diegene waar dit overl. bericht instaat. Als je mij je adres even
              mailt stuur ik je het origineel.

              groet, Hinke Woudt-Westra

              Message 6 of 10 , Nov 2, 2005
                Melle, Rienk, Carla, e.a.

                Met de zoekterm Zet kreeg ik het volgende resultaat op http://lwexwww004.ndcholding.nl/rouwcentrum/lc/index.html:

                "Zoekresultaten

                U hebt gezocht op:

                naam: zet

                jaar: 2005

                week: 29

                Klik op de gewenste naam en de overlijdensberichten van deze persoon worden getoond.

                j. van 't zet-spaanstra"

                De naam is een link die, zoals Carla al aangaf (nog steeds) een server-error mededeling geeft. Maar wat fijn dat sommige lijstgenoten hun oude kranten lekker lang bewaren :-)

                Ik heb inmiddels een berichtje naar de online berichtenservice van de Leeuwarde Courant gestuurd om ze op de hoogte te brengen van de server-error melding.

                Met vriendelijke groet,
                Nynke van den Hooven.

                Ik krijg 'geen zoekresultaten' voor week 29, 2005

                Gr. Melle

                <knip>

              • Hinke Woudt
                Message 7 of 10 , Nov 2, 2005
                  Nynke van den Hooven schreef:

                  > <knip>
                  > De naam is een link die, zoals Carla al aangaf (nog steeds) een
                  > server-error mededeling geeft. Maar wat fijn dat sommige lijstgenoten
                  > hun oude kranten lekker lang bewaren :-)

                  Ja je weet maar nooit waar het goed voor is, dat zie je maar weer!!:-)))
                  Maar de advert. is inmiddels opgestuurd en de oude krant is nu toch echt
                  bij het oud papier:-) Nu de rest van de vakantie nog doorbladeren.

                  groetjes, Hinke.

                  <knip>
                • Jan Westra
                  Message 8 of 10 , Nov 2, 2005
                    http://lwexwww004.ndcholding.nl/rouwcentrum/lc/index.html

                    met bovenstaande link krijg je geen foutmelding meer.

                    vriendelijke groet Jan Westra
                    Message 9 of 10 , Nov 2, 2005
                      Jan

                      Inderdaad niet bij het aanklikken van deze link naar de zoekpagina van de online overlijdensadvertenties van de LC.
                      Maar wel als je een zoekactie uitvoert en de "zoekresultaat-link" aanklikkt. Maar zoals gezegd, dat is doorgegeven aan de LC.
                      Laten we hun reactie afwachten.

                      Met vriendelijke groet,
                      Nynke van den Hooven.