lolkje wytzes

  • p.nijholt
    Message 1 of 2 , Nov 1, 2005
      Lolkje Wytzes is een dochter van Wytze Jans en Marijke en geboren rond 1764 in Luinjeberd(Aengwierum). Ik ben op zoek naar haar geb.datum/plaats en naar data van haar ouders. Lolkje trouwde 22 mei 1796 met Jan Alten Nijmeijer van IJsselham. Hij werd rk.gedoopt in Steenw.wold op 11 oktober 1747.
      Elke hulp zal zeer op prijs worden gesteld! Peter N.

    • Karel van der Wal
      Message 2 of 2 , Nov 1, 2005
        Luinjeberd is de plaats en de gemeente is Aengwirden.

[...]

        com/group/Friesland-genealogy

        insurance company American family home owner insurance

        YAHOO! GROUPS LINKS

        Visit your group "Friesland-genealogy" on the web.