Re: [Friesland-genealogy] dank.....

  • simone velze
    Message 1 of 2 , Oct 2, 2005
      Hoi Appy,

      Wat goed dat je alweer op internet zit! Had ik niet verwacht, zo snel al! Valt niet mee, denk ik. Je bent een sterk mens!!!! (maar dat wist ik wel...)

      Simone van Velze-Boendermaker

      Appy de Vries <appydevries@...> wrote:
      Mensen;
      Ik wil iedereen, die mij via mail /group/privé/
      persoonlijk steun hebben gegeven,met
      dit zware verlies te dragen,oprecht dank zeggen!!
      ''Een beetje minder alleen''
      Appy.