RE: [Friesland-genealogy] Arent Clasen uit Ameland

  • Irene Visser
    Message 1 of 3 , Oct 1, 2005
      Hallo,

      misschien kan je eens onder genealogie Ameland kijken, (ben zoiets eens
      tegengekomen)
      de naam Clasen komt wel veel voor op de begraafplaats, maar durf niet te
      zeggen of de naam nog voorkomt, maar volgens mij wel.
      Je kan altijd eens kijken,

      groetjes Irene (een vacantie Amelander)

      >From: "jan_brugge" <jbrugge@...>
      >To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      >Subject: [Friesland-genealogy] Arent Clasen uit Ameland
      >Date: Sat, 01 Oct 2005 17:42:34 -0000
      >
      >Ik heb de volgende gegevens:
      >
      >In Ringstedt trouwt 1679 Arent Clasen uit Groningen. Zijn vader was
      >Albert Arens. In het staatsarchief in Stade wordt 1679 een Hollandse
      >schipper genoemd Arent Clasen uit Ameland.
      >
      >Graag zou ik willen weten of iemand in zijn of haar archief een Arent
      >Clasen heeft die zo rond 1650 is geboren en een vader heeft met als
> [...]

      Een audiogesprek? Pak Messenger, niet de telefoon
      http://www1.imagine-msn.com/Messenger/Video.aspx
    • jan_brugge
      Message 2 of 3 , Oct 3, 2005
        Heb contact met ze gehad en moet jammer genoeg melden, dat ze
        nauwelijks gegevens hebben uit de periode 1650.

        In elk geval bedankt voor de tip