zoekvraagje Intse Claasens x Maaike Foppes

  • Goanita
    Message 1 of 2 , Sep 5, 2005
      Hallo

      Zou iemand als die toevallig naar Tressoar gaat iets voor mij na willen
      kijken??

      In de doopklapper op vadersnaam DTB 604 De Knipe en Het Meer blad 9 staat
      dat het volgende echtpaar een dochter heeft gekregen.
      Intse Claasens x Maaike Foppes
      Jaukjen 1 apr/12 aug 1774

      Kan iemand in het doopboek nakijken of deze data klopt, want volgens mijn
      gegevens is dit niet juist.
      Vast bedankt gr Goanita
    • Cor
      Message 2 of 2 , Sep 5, 2005
        Hallo Goanita.
        De datums zijn juist volgens DTB boek 611.
        Ook de microfiche er bij gezocht en daar staan dezelfde datums op.
        Toevallig had ik de camera mee, de digitale foto stuur ik je prive toe.

        Cor Seinstra.