Begraafplaats Oldeboorn en Aegum

  • Willem Hovinga
    Message 1 of 2 , Sep 4 12:58 AM
      Hallo allen

      De begraafplaatsen Oldeboorn en Aegum zijn op de site geplaatst
      Met dank aan Cor Seinstra voor het maken van de foto's en indexen.

      Vriendelijke groet, Willem Hovinga

      http://www.graftombe.nl begraaf plaatsen Groningen,Friesland en Drenthe
      http://members.lycos.nl/willemhovinga Genealogie
      w.hovinga@...
      Tel: 06-20890592 MSN willem_hovinga@...

    • Cor
      Message 2 of 2 , Sep 4 1:14 AM
        Kleine korrektie:
        Van Oldeboorn is het kerkhof op de site gekomen.
        Begraafplaats Oldeboorn nog niet opgenomen en zit voor mij
        ook niet in de planning.
        Cor Seinstra.