leuke site

  • bobbepbram
    Message 1 of 2 , Aug 27 7:43 AM
      Op onderstaande site staan van enkele provincies huwelijksakten.
      Zelf heb ik bij Friesland die van mijn overgrootouders Jisse Dijkstra
      en Jeske van der Veer ontdekt. Gehuwd in Menaldumadeel.
      Bij de provincie Overijssel staan een aantal afkomstig uit Giethoorn.

      http://www.nationaalarchief.nl/archief_id_klas1/huwelijksakten/index.htm

      Lukt het via deze link niet dan via:
      http://www.historischcentrumoverijssel.nl/

      onder scholieren en dan lespakketten
      Archief in de klas en daarna op huwelijksakten.

      Vriendelijke groeten van wietske mast- dijkstra
    • bobbepbram
      Message 2 of 2 , Aug 28 8:21 AM
        De l van html is op de volgende regel techt gekomen.
        daardoor doet de link het niet.
        even erachter zetten en hij doet het.

        anders volgens de link die er onder staat.

        Groeten Wietske

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "bobbepbram"