Tolsma - Angama - Banga

  • Saskia Steinhorst
    Message 1 of 1 , Aug 3, 2005
      Bovenstaande namen staan in mijn stamboom, maar tot op heden heb ik
      geen aansluitingen kunnen vinden voor de namen Angama en Bonga:

      Wopke Rinnerts (Tolsma) uit Marssum
      = 2) 07-02-1683 te Marssum
      Eelkje Doekeles/Eelck Duckles (Angama) uit Oosterlittens
      (= 1) 19-03-1654 te Marssum met Aeth/Aatje Jelles uit Menaldum)

      Wopke's lijn (voor een groot deel - helaas - van internet):

      Rinnert Wopkes
      = 21-01-1627 (ondertrouw) te Welsrijp
      Jetske Klases

      Wopke Rinnerts
      = ?
      NN

      Rinnert Jans (Tolsum)
      = ?
      Anna Wopkesdr

      Johan Rinnerts
      = 1) ?
      Baukje Sibes Bonga; dr.v. Sybe Seerps Bonga en Aukje Lieuwes
      (= 2) met Foekje Edes)

      Rennert
      = ?
      Jetske

      Eelkje Doekeles Angama's lijn (eveneens grotendeels van internet) :

      Doekele Oenes (Angama)
      = 11-11-1655 (ontr) Jorwerd; huwelijk te Oosterlittens?
      Iemkje/Ympkje Pieters

      Oene Doekeles
      = ?
      Rinske Djurres

      (Rinske zou de dochter/kleindochter zijn van Djurre Romkes = ?
      Sjoukje Greolds; Greolt Hoites = Ydt Heres)

      Doekele Oenes
      = ?
      NN

      Oene Doekeles
      = ?
      Jouck N

      Doekele Ansckezn
      = ?
      Rycxt N

      Wie kent deze stamreeks, en kan hem eventueel met daadwerkelijke
      data e.d. onderbouwen? Of hem naar de prullenbak verwijzen ... ;o)

      Met vriendelijke groeten,

      Saskia Steinhorst