RE: [Friesland-genealogy] de Vries - even voorstellen

  • Sipke Paulides
    Message 1 of 5 , Aug 2, 2005
      Hallo Barbara,

      Ken je toevallig Bert Nijhoff ?
      e-mail: Bert.Nijhoff @ hccnet.nl (spaties even weghalen)
      Volgens mij heeft hij ook voorouders uit Twente, en kan je mogelijk
      verder helpen met Nijhoffs.

      Groeten,
      Sipke Paulides
      Årdalstangen Noorwegen

      Message 2 of 5 , Aug 2, 2005
        Hallo Sipke,

        nee, volgens mij ken ik Bert Nijhoff nog niet. Ik ga hem zeker een mailtje sturen, bedankt voor de tip.

        Vriendelijke groeten,

        Barbara Nijhoff
        Breda, Nederland

        Message 3 of 5 , Aug 2, 2005
          Hallo Appy,

          dank je wel voor de informatie. Volgens mij is deze informatie helemaal nieuw voor me, en ga vanavond meteen kijken of ik aansluiting kan vinden.

          Bedankt voor de informatie.

          Vriendelijke groeten,

          Barbara Nijhoff

          Appy de Vries <appydevries@...> wrote:
          Barbara;
          Welkom in de groep Barbara en veel succes!
          Heb hier;
          Hendrik Jacobs [vader] moeder niet genoemd!
          Dyna Hendriks Nijhoff ged.07-08-1756 het Meer [bij Heerenveen]
          Klaas Hendriks Nijhoff ged.13-05-1758 [idem]
          Jan Hendriks Nijhoff ged.03-07-1761 [idem]

          Dyna Hendriks Nijhoff [zie boven]het Meer
          geh.23- 01-1785
          Anne Piers [Merrie] ged.? het Meer
          kinderen;
          1;Hendrik Annes [neemt naam aan] [Nijehaske folio 106.
          maire Haske, geen kinderen]
          ged.27-10-1785 het Meer.
          2;Beerendje Annes ged.23-11-1789. [idem]
          3; Pier Annes ged.22-12-1793 [idem]
          4; Pier Annes ged. 09-05-1795 [idem]
          misschien heb je dit al?
          groetjes Appy.

[...]

          Genealogy family tree Family search internet genealogy service Friesland

          Family genealogy Family history genealogy Genealogy family search Genealogy family tree Family search internet genealogy service Friesland