Re: [Friesland-genealogy] Antoon van Houten

  • H. de Haan - Klijnstra
    Message 1 of 5 , Nov 11, 2000
      hallo mensen die op die op de fam. Pool reageerden,
      In het Frysk Kertiersteateboek is een kwartierstaat van Martzen Jans Pool
      opgenomen, ingestuurd door K. J. Bekkema. Hierin komen de namen Melle
      Minderts Pool geb, okt 1774, gehuwd met Trijntje Jans Pool geb. 5-4-1777 te
      Drachten in voor, evenals de naam Wybe Jans Pool, Zij zullen waarschijnlijk
      allen afstammen van Hieronymy Baltemewitz Dopkewitz, geb. te Polen? en
      Liefke Pieters van Kortezwaag,
      groeten, Hotske de Haan- Klijnstra