Gezocht in Kollum.

  • Weekhout
    Message 1 of 1 , Nov 11, 2000
      Wie kan en wil mij helpen aan de gegevens van de volgende personen:

      Eijbeltje van Dijk, geb. Groningen 10.11.1805, dochter van Rense Gerkes
      van Dijk, geboren in Kollum en Eiltje Samuels Ezelman, geboren in
      Groningen.

      Het gaat om de volgende gegevens:

      datum van geboorte en overlijden van Rense Gerkes van Dijk en de namen
      van zijn ouders, incl. datum en plaats van geboorte, huwelijk en
      overlijden.

      Alle informaties zijn welkom.
      Uw hulp en medewerking wordt ten zeerste op prijs gesteld.

      Met hartelijke dank en groeten,
      Henri
      Central Coast of N.S.W.
      Australia.