brondocumenten

  • Andrys Stienstra
    Message 1 of 1 , Nov 11, 2000
      Laatst hebben wij in deze groep een hevige discussie gehad over "diefstal
      van gegevens". Naar aanleiding daarvan werd ik (terecht!) door Hein Walsweer
      op mijn vingers getikt, omdat ik bij de genealogische gegevens op mijn
      internetpagina geen bronnen vermeld had.
      Ik heb daar nu iets aan proberen te doen door een globale lijst van bronnen
      te publiceren op http://members1.chello.nl/~a.stienstra/boarnen.htm. Ik heb
      hiervoor de hele lijst van brondocumenten in mijn HazaData-bestand omgezet
      in een HTML-bestand. Dat geeft slechts een hele globale indruk waar ik mijn
      informatie heb gevonden of gekregen. Ik nodig bezoekers van die pagina uit
      om als zij meer willen weten over één van mijn bronnen mij een email te
      sturen. Ik zou op dit moment geen betere manier weten om bij de grote
      hoeveelheid personen een verantwoorde bronnen-documentatie te geven, waarbij
      het ook nog een beetje overzichtelijk blijft. Wie wel?

      Mei freonlike groetnis / Met vriendelijke groeten / With kindest regards,

      @ndrys Stienstra, Burgum (Frl)