marianne Hoogma

  • M.E.Vijverberg-Kalkema
    Message 1 of 2 , Jul 28, 2005
      Lijstgenoten,

      Ik ben op zoek naar het emailadres van Marianne Hoogma. Weet een van jullie
      dat? Ik heb al mijn adresboekjes doorgenomen maar kan haar niet vinden.
      Graag buiten de lijst om want het is OT. Alvast bedankt,

      Marjolijne

      Met vriendelijke groeten,

      Marjolijne E. Vijverberg-Kalkema
      kalkema@...
      GWZ homepage: info@...
    • Sid Looyenga
      Message 2 of 2 , Jul 28, 2005
        Marjolijne,

        Deze email adres was nog goed in 2002.
        hoogma@...

        Groeten uit Canada,

        Sid Looyenga
        Acton, Ontario, Canada
        shl@...

        --- "M.E.Vijverberg-Kalkema" <kalkema@...>
        wrote:

[...]

        Genealogy yn Fryslân:
        http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

        Het archief van deze lijst voor Friese genealogen met
        daarin alle sinds 8 juli 1999 geposte berichten staat
        op http://groups.yahoo.com/group/Friesland-genealogy

        Om uw abonnement te beëindigen stuurt u een (leeg)
        email-bericht naar:

        Terms of Service.

        http://mail.yahoo.com