Re: [Friesland-genealogy] anyone in the area of Brantgrum,FR. or Foudgum,FR

  • Henk de Jager
    Message 1 of 2 , Nov 11, 2000
      Ja, ik heb hier gewoond in de periode 1984 tot 1999 en ken veel mensen en
      hun historie in Brantgum.
      Kijk maar eens op de site van Waaxens (Dongeradeel) bij pastorieboerderij in
      Brantgum en Brantgum
      bij de geschiedenis van Brantgum.
      Naam van de Website is: http://www.nofriesland.nl/waaxens of
      http://www.nofriesland.nl/brantgum

      Heeft u nadere informatie nodig dan hoor ik dit graag.

      Henk de Jager