Gen Visser

  • Pieke
    Message 1 of 1 , Nov 10, 2000
      Gerrit Jans, geb. te Wierum in 1765; zoon van Jan Minnes en Janneke
      Hendriks. Gerrit of Gerryt was van beroep visser te Wierum en gehuwd aan
      Sibbeltje Nannes.
      Gaarne zou ik vernemen of iemand mij verder kan helpen met het echtpaar
      Jan Minnes en Janneke Hendriks? Er moet toch een mogelijkheid bestaan om
      meer te vinden over dit echtpaar.

      Bij voorbaat dank, Pieke v/d Schaaf.