Re: [Friesland-genealogy] roel bosma

  • Carla Jonkers
    Message 1 of 3 , Nov 9, 2000
      Beste Roel
      Soory dat het zolang geduurd heeft , ik moest een week terug examen doen dus ik ben daarvoor even niet actief geweest en daarna was ik je email adres kwijt.
      Het verband is er wel degelijk Hielke is een zoon van Sibelle en een broer van mijn oom.
      Een maatje van mij heeft het een en ander voor mij nagezocht en het was een aardige puzzel maar ik heb hier tot eind 1700 begin 1800 de directe lijn van de Wignands dus als je intresse hebt hoor ik het wel.Maar dan stuur ik het wel via je eigen e-mail adres.
      Ik ben ook nog bezig met de naam van Wijk uit Ooststellingwerf daarmee ben ik met hulp van een aantal mensen terug in 1600.Verder onderzoek ik ook nog de namen Jonkers en Zantinge maar deze komen uit Dwingeloo (Drente) Verlooij uit Zuid Holland en Luijsterburg uit Noord Brabant.

      Groetjes Carla.