Archief Den Haag

  • Gerard de Jong
    Message 1 of 5 , Jul 2, 2005
      Hallo,

      Ik ben op zoek naar de overlijdensdatum van Rigtje Stremler-Mobach, ze is geboren 14-01-1855 in Bolsward en huwde daar als 2e Folkert Stremler, geboren 15-02-1861 in Bolsward.
      Hij overleed 15-10-1928 in Loosduinen, hij was toen weduwnaar.

      Hun jongste dochter is in 1895 geboren in Bolsward, waarschijnlijk zijn ze daarna vertrokken naar Den Haag en later naar Loosduinen.

      bvd

    • meta
      Message 2 of 5 , Jul 2, 2005
        Hoi
        Kijk eens op altavista en typ dan de naam van Rigtje Mobach in misschien
        vind je wel wat je zoek.gr meta

[...]

        Genealogy yn Fryslbn: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

        Om uw abonnement te bekindigen stuurt u een (leeg) email-bericht naar:

      • Gerard de Jong
        Message 3 of 5 , Jul 2, 2005
          Hoi,

          Nog even een poging gedaan maar dat leverde niet de Rigtje Mobach op.

          gr.
          Gerard

          Message 4 of 5 , Jul 2, 2005
            Hallo Gerard,

            Ik heb even op de cd-rom van de burgerlijke stand Westland gekeken. Daar is
            wel het overlijden van Folkert (daar Foekert genoemd) te vinden, maar niet
            Rigtje. Ze is dus niet in Loosduinen overleden.
            Hoogstwaarschijnlijk inderdaad in Den Haag.

            Groet,

            Riana Luiks

            Op 2-7-05 heeft Gerard de Jong <dejonggerard@...> het volgende
            geschreven:

> [...]
            >
            > Hun jongste dochter is in 1895 geboren in Bolsward, waarschijnlijk zijn ze
            > daarna vertrokken naar Den Haag en later naar Loosduinen.

          • Gerard de Jong
            Message 5 of 5 , Jul 2, 2005
              Hallo Riana,

              Bedankt voor het kijken.
              Wat ik uit oude familiestukken weet is dat de familie Stremler naar Den Haag is vertrokken.
              Waarschijnlijk is Rigtje Mobach daar overleden en is haar man later vertrokken naar Loosduinen.