[info] Repressie en gerechtelijke archieven [in Be lgië]: problemen en perspectieven

  • Patrick Vanhoucke
    Message 1 of 1 , Jul 1, 2005
      Voor eenieder die het aanbelangt verwijs ik in verband met hogervermeld
      onderwerp naar de volgende publicatie van het Studie- en
      Documentatiecentrum Oorlog en Hedendaagse Maatschappij (SOMA):

      "Repressie en gerechtelijke archieven: problemen en perspectieven".

      Dit dossier verscheen als bijlage bij Soma berichtenblad '30-'50 nr. 38
      (lente 2003). Het dossier is on line te raadplegen via:

      http://www.cegesoma.be/Publicaties/Berichtenblad/Med38_dossier.pdf

      Wie deze publicatie in papieren vorm zou willen bestellen kan dit doen:

      * elektronisch:
      http://www.cegesoma.be/Publicaties/Bestellingen/bestellingen.htm

      * per e-mail: mailto:lieve.maes@...

      * per fax: 02-556.92.00

      * per post: SOMA - Mevrouw Lieve Maes - Luchtvaartsquare 29 - 1070 Brussel

      --
      Groeten

      Patrick Vanhoucke
      Laken (Brussel)