klinse

  • betty
    Message 1 of 4 , Jun 29, 2005
      Hallo allen, maar vooral Friezen.

      Is er iemand onder U die mij kan vertellen of er in Tietjerksteradeel, (ik denk zelf aan omgeving Oudkerk)
      iets was dat "Klinse" genoemd werd ???

      1 van mijn voormoeders heette Antje Hendriks "van der Klinse", vandaar mijn vraag.

      vrl groet Betty

    • Marten Tacoma
      Message 2 of 4 , Jun 29, 2005
        Betty,

        Kijk maar eens op http://www.klinze.nl/

        Groet.
        Marten

        Message 3 of 4 , Jun 29, 2005
          Betty

          De Klinse een buiten bij Oudkerk. Verder informatie ontbreekt mij.

          Rienk de Boer

          Message 4 of 4 , Jun 29, 2005
            Marten en Rienk,

            bedankt, vind het leuk om te weten waar een naam vandaan komt, deze is duidelijk.

            vrl grt Betty