reactie op bericht nr 2073 en 2705

  • Ferdy & Christine
    Message 1 of 1 , Nov 8, 2000
      Hallo Henk
      Ik heb inderdaad meerdere gegevens voor je.
      Is het ook mogelijk om deze gegevens naar jouw prive
      te e-mailen?Ik ben sinds gisteravond lid van deze email-groep. Ik vind het inderdaad wat moeilijk, zoals op een volgend bericht van dhr Kees Braaksma ook te lezen is,dat veel mensen dat dan lezen enz.Ik weet niet hoe ik je via deze site persoonlijk kan mailen, anders had ik dat al wel gedaan.
      Volgens mij zijn de mensen, waarover jij schrijft, mijn overgrootouders. Wil je mij een berichtje geven?
      vr.gr.Christine