Oostenveld

  • Jurjen D. Oostenveld
    Message 1 of 1 , Nov 6, 2000
      Mede-genealogen,

      Ik doe onderzoek naar de familie OOSTENVELD. Vanaf 1800 tot heden ben ik behoorlijk compleet. De periode daarvoor is lastig.
      Evert Oostenveld was Dijkssecretaris van Hemelumer Oldeferd en Noordwolde. Hij is geboren in 1746. In de doopregisters van Molkwerum en Koudum bij het CBG tref ik Evert echter niet aan.
      Heeft iemand enig idee waar ik de (voor)ouders van Evert OOSTENVELD zou kunnen vinden?

      Groet,

      Jurjen Oostenveld
      Leiderdorp