Grietje Grijpstra x Jan Teyken

  • mwpvdvalk
    Message 1 of 4 , Jun 1 1:49 PM
      Zou iemand het origineel in willen zien van de huwelijksakte van
      Grietje Grijpstra met Jan Teyken in Sneek 1-6-1844 (akte nr. 26.)?
      Ik zou graag willen weten wie de ouders van Grietje waren.

      Met vriendelijke groet
      Marc

      Yahoo! Messenger - NEW crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail http://uk.messenger.yahoo.com
    • Bert Wijnstra
      Message 2 of 4 , Jun 1 2:33 PM
        Marc

        Zoekende op genlias enz denk ik dat de ouders van Grietje waren:
        Johannes Hettes Grijpstra en Trijntje Lieuwes. Grietje geboren Doniawerstal
        15-10-1816. Ik wordt daarin gesterkt door het overlijden van hun zoon Gerrit
        Teyken op 2-12-1932, waarbij de moeder als Grietje Johannes GriepsMA vermeld
        is.
        Kan dat kloppen? Ik heb niet de akte bekeken.

        Groet
        Bert Wijnstra

      • Eunice and Jerry
        Message 3 of 4 , Jun 1 10:42 PM
          I think I figured out this message even with my lack of Dutch. So I went to Tresoar and found records indicating that this is indeed our Grietje. I have to add all that information to my family file, but I have started.

          Thanks so much to all of you,

          Eunice

          Message 4 of 4 , Jun 1 11:42 PM
            Bert

            Bedankt voor het zoeken.
            Het lijkt me wel duidelijk nu wie de ouders zijn.

            Met vriendelijke groet
            Marc

> [...]
            > Grietje Grijpstra met Jan Teyken in Sneek 1-6-1844 (akte nr. 26.)?
            > Ik zou graag willen weten wie de ouders van Grietje waren.

            How much free photo storage do you get? Store your holiday
            snaps for FREE with Yahoo! Photos http://uk.photos.yahoo.com