software

  • meta
    Message 1 of 2 , Jun 1, 2005
      Hoi

      Weet iemand ook wat dit betekend?

      Deze website vereist mogelijk dit Active x besturingselement Macrimedia
      Flasch Player van Macromedia,Inc.

      Dan word er gevraagd of ik dit wil installeren,ik ben nog al voorzichtig met
      deze dingen,is het misschien een of andere software wat je moet installeren
      bij bepaalde website,s? misschien een rare vraag.

      Met vr gr Meta

    • Hillebrand Visser
      Message 2 of 2 , Jun 1, 2005
        Beste Meta,

        Het is wel geen genealogosche vraag en wellicht wordt het je vergeven.

        Flash Player is software die ingebouwde dingetjes in een website beter of
        juist laat zien/werken. Het kan beslist geen kwaad als je het download en
        installeert. Steeds meer sites maken hier gebruik van.

        Groet,
        Hillebrand Visser
        http://members.home.nl/visser.hh