Leeuwarden fotos Wie zijn het en/of waar gaat het over?

  • baasmarion
    Message 1 of 1 , May 31, 2005
      Beste medegenealogen,

      In de nalatenschap van mijn vader zat een grote doos met foto's. Ik
      ben de foto's aan het uitzoeken en daarbij vind ik een aantal foto's
      waarop geen familie staat maar wel andere, onbekende, personen. Nu
      wil
      ik jullie graag vragen om mij te helpen met het vinden van die
      personen.
      Daarnaast zijn er foto's van een optocht en misschien kan iemand mij
      vertellen wat de reden van deze feestelijkheid was. De foto's wil ik
      graag geven aan de gefotografeerden en ik hoop op jullie hulp.

      Met vriendelijke groet,

      Marion Baas