Mail berichten yahoo groep Friesland genealogy

  • Ben en Gosse
    Message 1 of 2 , May 31, 2005
      beste allemaal

      Ik heb mijn mail verandert van hotmail naar wanadoo maar krijg de berichten nog wel via hotmail binnen kan niet via hotmail antwoorden, en allen nog reageren via wanadoo, wie weet hoe ik de mail nu ook in wandoo kan ontvangen heb bij yahoo het mail adres gewijzigd. Wie weet hoe dat moet, een computer is mooi maar in dit geval ook een beetje lastig., en ik ben niet z,n computer freak dat ik dat soort foefjes snap.

      groetjes Gosse F Spiekhout

    • Karel van der Wal
      Message 2 of 2 , May 31, 2005
        Gosse, klik onder in deze berichten op http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.
        klik daarna bovenin op my groups, dan ( soms moet je inloggen/sign in)
        gewoon met je hotmail account. en klik dan op my preference, add email
        addres of beter remove email adress. Hier vul je wanadoo email adres bij
        nummer 1 in, en bij alternate nog gewoon je hotmail account. daar volgen wat
        er gezegd wordt, dus bij finish klikken etc. Als het goed is werken dan je
        beide accounts, alleen voor verzenden en beantwoorden ben je dan op wanadoo
        omdat je die als eerste hebt geplaatst. Als je dat namelijk niet doet blijft
        yahoo alleen reageren op hotmail en zegt dus dat je mails allemaal terug
        komen omdat je zgn. geen account hebt. Gegroet Karel

[...]

        com/group/Friesland-genealogy

        To visit your group on the web, go to: