Gezocht in Akkrum.

  • Weekhout
    Message 1 of 1 , Nov 2, 2000
      Hallo,

      Wie kan en wil mij helpen aan de gegevens van de volgende persoon:

      Gerrit Weekhout huwt met Akke Fokkema. Uit dit huwelijk werd geboren op
      09.06.1861 in Akkrum: Anskjen Weekhout.

      Het gaat om de volgende gegevens:
      namen van de ouders, incl. datum en plaats van geboorte, huwelijk en
      overlijden van Gerrit Weekhout en Akke Fokkema.

      Alle informaties zijn welkom.
      Uw hulp en medewerking wordt ten zeerste op prijs gesteld.

      Met hartelijke dank en groeten,
      Henri
      Central Coast of N.S.W.
      Australia.