Vandaag weer een Up-Date van Schippers en Toevalsvondsten

  • Anton Musquetier
    Message 1 of 1 , Apr 28, 2005
      Vandaag weer een Up-Date van Schippers en Toevalsvondsten op mijn
      site

      http://members.home.nl/musquetier/

      De volgende Up-Date zal ca. eind Augustus zijn.

      Met Vriendelijke groet van
      Anton Musquetier

      Mijn site al eens bezocht ?, U zult verrast zijn, met zoveel
      gegevens, o.a. duizenden toevallige vondsten,
      voor uw onderzoek.
      http://members.home.nl/musquetier/

      U bent om wat voor reden ook, niet in staat naar het archief te
      komen, maar wilt toch copieen van .....? zie;
      http://groups.yahoo.com/group/frieslandcopie

      Wilt U uw eigen Schippers-Veldwachters, Bedelaars, Vondelingen, enz.
      zelf op mijn site zetten dat kan.
      Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus