Re: Notariële aktes

  • Karel van der Wal
    Message 1 of 2 , Apr 20, 2005
      Beste Hans, soms wel, soms niet, als dat handgeschreven testatment nog
      duidelijk was en goed dan krijgje het er oms bij in de map. Als je mij het
      toegangs nr. en andere nummers even toezend, kan ik het de volgende keer
      (zaterdag over een week pas) even aanvragen. Ik mag 3 stukken ter inzage per
      keer aanvragen dus geen probleem om even in te kijken, als het erbij zit kan
      ik dan een fotokopie maken.
      m.vr.gr. Karel van der Wal

      Message 2 of 2 , Apr 30, 2005
        Hi Karel

        Ben je nog in Leeuwarden geweest of viel dat ivm Koninginnedag in het water?

        Groeten

        Hans

        Hi Allemaal