Re: [Friesland-genealogy]

  • Cor de Graaf
    Message 1 of 1 , Oct 30, 2000
      Beste Ensing-onderzoekers

      Hoewel de site voor Friezen is bedoeld, kom ik de laatste dagen wat
      opmerkingen over Drentse Ensings tegen. Zelf doe ik erg veel onderzoek in
      Gieten en omgeving, waar ze ook nogal zitten. Een van mijn voormoeders was
      Marchien Willems Ensing, ged. Gieten 17-1-1774, overleden na 1843, dr van
      Willem Jacobs (van Peize) en Trientien Caspers [De laatste was een dochter
      van Casper Harms en Jantje Ensing, dus de familienaam komt via de moeder].
      Weet iemand wanneer zij is gestorven? Via Gen-lias ben ik tot nog toe niet
      achter gekomen.

      Groeten

      Cor de Graaf