  • Stokreef, Mts.
    Message 1 of 1 , Apr 3, 2005
      Karel,
      bedankt voor het opzoeken!
      Deze informatie bevestigt mijn vermoeden en brengt me weer een stukje
      verder.

      Vriendelijke groet,
      Ingrid Stokreef.

      Message: 2

      Date: Sun, 03 Apr 2005 09:03:53 +0200 (West-Europa (zomertijd))

      From: Karel van der Wal <karelvdwal@...>

      Subject: Re: Abele Blauw & Trijntje Vegter

      abele blauw, geb. 27-06-1861 Jubbega-Schurega, arbeider en bakkersknecht,
      zoon van Imke Alberts Blauw overl. Hoornsterzwaag en Akke Jans de Jong .

      Trijntje Vegter 10 juli 1867 Lemmer, dochter van Reinhard Vegter (

      beurtschipper) en Hester Sipkes Koster.

      Heb de echtscheiding niet bekeken. mvrgr Karel