Re: [Friesland-genealogy] begraafplaats Wijnaldum

  • Ad Zijlstra
    Message 1 of 7 , Apr 3, 2005
      Hi Melle
      In elk geval bedankt voor de moeite,
      ik zou graag een lijst willen hebben van mensen die aldaar vanuit het verre
      verleden begraven zijn
      en waarvan de graven reeds geruimt zijn.
      groetjes
      Ad Zijlstra

      Message 2 of 7 , Sep 22, 2005
        Hallo allen

        Begraafplaats Wijnaldum gemeente Harlingen is geplaatst.
        Met dank aan Wietse en Betty Leistra.
        Die de foto's en index hebben gemaakt.

        Vriendelijke groet, Willem Hovinga

        http://graftombe.nl
        http://members.lycos.nl/willemhovinga genealogie
        w.hovinga@... willem_hovinga@...
        Tel: 06-20890592

      • Henny de Wit
        Message 3 of 7 , Sep 23, 2005
          Goedenavond,

          Met bewondering voor het vele werk dat door alle vrijwilligers wordt verzet, kijk ik altijd even als er weer melding is van toevoegingen, naar de naam Poelstra.
          Zo ook nu na de melding dat Wijnaldum toegevoegd was.
          Ik kwam hier een onmogelijkheid tegen, Iemand die in 1975 geboren zou zijn en in 1906 overleed.

          Ik begrijp dat er bij zoveel gegevens, de vingers wel eens niet op de juiste toetsen terecht komen.

          De onjuiste gegevens: 189 Poelstra Sijke H * 16-03-1975 Kimswerd + 03-04-1906 Wijnaldum.

          Ik heb op Tresoar gekeken en vond dat Sijke geboren was op 16-03-1876 en zij overleed op 30 jarige leeftijd op 03-04-1906

          Heel veel dank en respect voor het vele werk. Helaas woon ik niet Friesland, Groningen of Drenthe en kan ik niets bijdragen aan het vele werk dat wordt verzet.

          Met vriendelijke groet, Henny de Wit-Poelstra