Bijsterveld

  • Martin Zijlstra
    Message 1 of 1 , Apr 3, 2005
      Beste medegroepers,
      Ik heb een speciaal verzoek voor iemand die eerstdaags in Leeuwarden de
      archieven induikt en misschien een paar minuten over heeft.
      Janus Bijsterveld (geb. 25 dec. 1871) en Helena de Ruiter (geb. 12 sep 1871,
      overl. 26 feb 1940) hadden in totaal vijf kinderen, geboren vanaf 1894. Vier
      van deze kinderen (Klaaske, Alberdina Elisabeth, Janus Lodewijk en Simon)
      zijn terug te vinden via hcl en tresoar. Het vijfde kind, een dochter, niet,
      heeft wellicht te maken met de geboortedatum. Ik heb haar als kleutertje wel
      ontmoet, zij heette tante Dora, hetgeen wel een verkorting zal zijn voor
      haar volledige voornamen. Kan iemand misschien eens kijken of van deze
      dochter van Janus Bijsterveld en Helena de Ruiter iets te vinden is aan
      geboorte, huwelijks- of overlijdensdata?
      Hartstikke bedankt voor de moeite!
      Vriendelijke groet,
      Martin Zijlstra
      Schiedam