Re: [Friesland-genealogy] Re: Abele Blauw & Trijntje Vegter

  • Karel van der Wal
    Message 1 of 6 , Apr 1, 2005
      zal morgen kijken, als cor het vandaag niet doet, als ik niets zie komt het
      zo. pas want ik ben morgen hele dag "onder de pannen". gegroet.

      Message 2 of 6 , Apr 2, 2005
        abele blauw, geb. 27-06-1861 Jubbega-Schurega, arbeider en bakkersknecht,
        zoon van Imke Alberts Blauw overl. Hoornsterzwaag en Akke Jans de Jong .
        Trijntje Vegter 10 juli 1867 Lemmer, dochter van Reinhard Vegter (
        beurtschipper) en Hester Sipkes Koster.
        Heb de echtscheiding niet bekeken. mvrgr Karel

[...]

        Yahoo! Groups Sponsor

        Message 3 of 6 , Apr 2, 2005
          overl. pa blauw: 31-03-1882