Re: landverhuizers

  • ijsvogel54
    Message 1 of 7 , Mar 31, 2005
      Tijmen,

      Wat ik zoek zijn de overlijdens data's van de familie. En een
      mogelijk huwelijk van de kinderen.Baukje,Aaltje en Jan. Zij zijn in
      1892 vertrokken en zoon jan was nog geen 1 jaar.Jan Kas was de enige
      broer van mijn overgrootmoeder.Om de stamboomgegevens compleet te
      krijgen was ik naar hun op zoek.

      Dank je voor de moeite,
      Groetjes Afke

      > Afke,
      > Ik heb nog even verder gekeken en hem ook gevonden in de census
      van
      > 1910, 1920 en 1930. In 1910 woont hij nog steeds in Ottawa,
      Zeeland
      > Michigan. In 1920 is hij opgenomen als wonend in Kalamazoo
      Michigan,