begraafplaats Wijnaldum

  • Ad Zijlstra
    Message 1 of 7 , Mar 30 9:18 AM
      Hallo allemaal,
      weet iemand of er wellicht een lijst van de begraafplaats Wijnaldum is?
      m.vr. groet
      Ad Zijlstra

    • Willem Hovinga
      Message 2 of 7 , Mar 30 9:44 AM
        Hallo Ad

        Voor zover mij bekend niet.

        Vriendelijke groet, Willem

        http://www.graftombe.nl begraaf plaatsen Groningen,Friesland en Drenthe
        http://members.lycos.nl/willemhovinga Genealogie
        http://members.home.nl/w.hovinga Kerkuilen Vogels Vlinders en Libellen
        http://members.home.nl/ivnleek ivn afdeling Leek/Nietap
        w.hovinga@...
        weet iemand of er wellicht een lijst van de begraafplaats Wijnaldum is?
        m.vr. groet
        Ad Zijlstra

        Yahoo! Groups Sponsor

      • Cor
        Message 3 of 7 , Mar 30 9:53 AM
          http://www.grafschriften.nl/indexnl.htm

          Hier staat Wijnaldum niet bij.

          Gr. Cor Seinstra.

          weet iemand of er wellicht een lijst van de begraafplaats Wijnaldum is?
          m.vr. groet
          Ad Zijlstra

          knip

        • Melle�van�der�Heide
          Message 4 of 7 , Mar 31 2:28 AM
            Hallo Ad,

            Als je iets specifieks nodig hebt: ik kom ieder weekend bij mijn ouders in Harlingen, dus kan ik
            zo even langsfietsen voor een fotootje.

            Gr. Melle

          • Ad Zijlstra
            Message 5 of 7 , Apr 3, 2005
              Hi Melle
              In elk geval bedankt voor de moeite,
              ik zou graag een lijst willen hebben van mensen die aldaar vanuit het verre
              verleden begraven zijn
              en waarvan de graven reeds geruimt zijn.
              groetjes
              Ad Zijlstra

              Message 6 of 7 , Sep 22, 2005
                Hallo allen

                Begraafplaats Wijnaldum gemeente Harlingen is geplaatst.
                Met dank aan Wietse en Betty Leistra.
                Die de foto's en index hebben gemaakt.

                Vriendelijke groet, Willem Hovinga

                http://graftombe.nl
                http://members.lycos.nl/willemhovinga genealogie
                w.hovinga@... willem_hovinga@...
                Tel: 06-20890592

              • Henny de Wit
                Message 7 of 7 , Sep 23, 2005
                  Goedenavond,

                  Met bewondering voor het vele werk dat door alle vrijwilligers wordt verzet, kijk ik altijd even als er weer melding is van toevoegingen, naar de naam Poelstra.
                  Zo ook nu na de melding dat Wijnaldum toegevoegd was.
                  Ik kwam hier een onmogelijkheid tegen, Iemand die in 1975 geboren zou zijn en in 1906 overleed.

                  Ik begrijp dat er bij zoveel gegevens, de vingers wel eens niet op de juiste toetsen terecht komen.

                  De onjuiste gegevens: 189 Poelstra Sijke H * 16-03-1975 Kimswerd + 03-04-1906 Wijnaldum.

                  Ik heb op Tresoar gekeken en vond dat Sijke geboren was op 16-03-1876 en zij overleed op 30 jarige leeftijd op 03-04-1906

                  Heel veel dank en respect voor het vele werk. Helaas woon ik niet Friesland, Groningen of Drenthe en kan ik niets bijdragen aan het vele werk dat wordt verzet.

                  Met vriendelijke groet, Henny de Wit-Poelstra