RE: [Friesland-genealogy] Ferband

  • gabe
    Message 1 of 3 , Mar 1, 2005
      Het is Terband en Ferband en de gemeente is Aengwirden.

      Gabe

      _____

      Message 2 of 3 , Mar 1, 2005
        Gabe, Walraven,

        Je zou er in dit ferband Eng van worden :-)
        Overigens heet de bruidegom inderdaad geen Klazes Veenema, maar Harmen Klazes Veenema. Ik zal dat aan Zeeuws Archief ISIS doorgeven.

        Met vriendelijke groet,
        Nynke van den Hooven.