Verandering Website en E-mail adres

  • J. Berends
    Message 1 of 1 , Mar 1, 2005
      Hallo mede groepsgenoten,

      Ik wil hierbij aangeven dat door langdurige problemen met mijn
      HCCnet account mijn

      "stamboom"website is verplaatst naar een nieuw adres en tevens het E-
      mail adres is

      verandert.
      Omdat er verschillende personen in deze groep zijn die nog wel eens
      een bericht naar mijn

      sturen of mijn website bezoeken, leek mij dit de beste en snelste
      oplossing om iedereen op

      de hoogte te brengen van deze verandering.

      Het nieuwe adres van mijn website is: http://stamboom.berenpaleis.nl

      Ook mijn e-mailadres is aangepast en dus zou ik ieder willen vragen
      dit e-mail adres te

      gebruiken,

      Met vriendelijke groeten,
      Jelle Berends