RE: [Friesland-genealogy] Stapert / Barres

  • heleen bücking-boschma
    Message 1 of 4 , Feb 28, 2005
      Hans,

      Ik heb meer gegevens over de voorouders van Minke rienks. Ik stuur ze je wel
      apart van de groep toe.

      Groet,

      Heleen Bücking-Boschma

      _____

      Message 2 of 4 , Mar 1, 2005
        Hans;
        heb 2 Sleeswijken voor jouw gevonden,[in de kerk] Lemmer.
        Cornelis Sikkes Sleeswijk,
        oudmederegter [van Lemsterland]
        overleden; 13-11-1809 [70 j.en1maand]

        dan zoon??
        Rienk Cornelis Sleeswijk ,
        lid van de grietenije raad van Lemsterl.,
        ontvanger der contributie van de zeven
        grietenijen en stad Sloten,s zeedijken.
        overl.10-03-1823, [57 j.,6 maanden en 12 dagen.

        ik denk dat deze fam.wel uitgezocht is,
        maar door wie?
        deze info over de 40 graven in de kerk[Lemmer], [stencils]
        heb ik jaren geleden gekregen van de koster!
        even een correctie ''driebandig moet driebladig''
        zijn! de naam Drijfhout hoorde
        niet in het rijtje thuis, [foutje van mij !!]
        groetjes Appy.