Familie Elslo

  • Jan Jaap & Odette
    Message 1 of 1 , Feb 26, 2005
      L.S.,

      Ik heb mijn onderzoek naar mijn moeders familie - de familie Elslo (ook Elseloo, Elselo en Elsloo) - onlangs afgerond met een in eigen beheer uitgegeven boekje.
      De familie heeft haar wortels in Stellingwerf en is van 1775 tot in de tweede helft van de 20e eeuw in Groningen te vinden geweest.

      Een samenvatting van het boekje is te vinden op: http://home.casema.nl/hazenberg

      Met vriendelijke groet,
      Jan Jaap Hazenberg