advertentie gekregen, maar van wie ook alweer?

  • Detje van der Laan
    Message 1 of 2 , Oct 21, 2000
      Hallo allemaal

      Een paar maand geleden heb ik van iemand van deze lijst een krantenartikel en enkele overlijdensadvertenties van Elzenga's van iemand gekregen. Ik heb echter dit mailtje niet meer en weet niet meer van wie. Zou diegene me even willen mailen?

      Groetjes Detje
      Detje van der Laan
      detje@...
      http://www.geocities.com/Heartland/Lake/3846 (genealogie)
      http://www.angelfire.com/wy/vdlaan (gezamenlijke homepage, genealogie)
      http://www.picturetrail.com/dvdlaan (kaarten maken)
      icq-nummer: 52257620

    • Wijtske Visscher-Jousma
      Message 2 of 2 , Nov 1, 2000
        Kampen, 1 november 2000.

        Beste Detje,

        Enige tijd geleden heb je van mij een kopie van een kranten artikel en van
        een aantal overlijdensadvertenties gekregen over de familie Elzinga.
        Ik ben een week op herfstvakantie geweest, daarom pas nu mijn reactie.
        e-mail adres : w.jousma@...
        homepage : http://www.geocities.com/wijtske
        Met vriendelijke groet,

        Wijtske Visscher-Jousma