Re: [Friesland-genealogy] Hotze Douwes Visser

    Message 1 of 6 , Feb 1, 2005
      Els,

      Wat een vleierij :-)!!
      Maar één en ander moet uiteraard nog wel nader onderzocht worden!
      Je zou ook eens kunnen zoeken naar kleinkinderen van Hotze Douwes om te zien of de vernoemingen aanknopingspunten opleveren.

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven.

      Message 2 of 6 , Feb 2, 2005
        Hallo Els.
        De akte voor jou nagezien, heeeel weinig gegevens.
        Hotze 91 jaar geworden.
        Geen ouders en geen huwelijk vermeld.
        Helaas Els.
        Broers en zussen vind je niet terug op een overl. akte of
        deze moet al de aangifte doen.
        Soms staat er op aktes hoeveel kinderen de persoon nalaat.
        Maar op deze ook niet.
        Groeten Cor Seinstra

        Hallo lijstgenoten,

        Ik heb even een paar maanden proberen iets uit te zoeken bij
        resterende familieleden, maar zonder resultaat vandaar dat ik me
        weer went tot jullie. In de hoop dat er toch iemand is die mij
        verder kan helpen.

        Het gaat om Hotze Douwes Visser, geboren ca 1723 te Sloten,
        overleden 08-06-1814 te Sloten.

        Mijn vragen:
        Was hij gehuwd. Zo ja met wie? Heb wel op internet een
        overlijdensakte gevonden, maar kan niet lezen met wie hij gehuwd was.

        Verder zou ik willen weten wie zijn ouders waren

        En ook of hij kinderen had

        En of hij nog meer broers en zussen had.

        Zijn wel erg veel vragen, maar hoop dat toch iemand antwoord kan
        geven.

        Met vriendelijke groeten
        Els Kemker-Schultz

      • Trijntje Schultz
        Message 3 of 6 , Feb 2, 2005
          Hallo Cor,

          Hartelijk bedankt dat je het voor me hebt willen nakijken.
          Jammer dat er niet meer instond. Dan houd het voor mij bij Hotze op.
          Nogmaals hartelijk bedankt.

          Groetjes Els

          MSN Webmessenger doet het altijd en overal http://webmessenger.msn.com/