Jaarboek Centraal Bureau voor Genealogie

  • fam. kerver
    Message 1 of 6 , Jan 30, 2005
      Hallo medespeurders

      Wie heeft in zijn bezit het Jaarboek Centraal Bureau voor Genealogie deel 46 1992 en of het Jaarboek Centraal Bureau voor Genealogie deel 49 1995 en zou daarin wat voor mij willen opzoeken?
      Met vriendelijke groet
      Wilma Kerver-Evers

    • Sylvia Binch
      Message 2 of 6 , Jan 30, 2005
        Hallo Wilma,

        Ik heb deze jaarboeken op cd-rom: wat is je vraag?

        Met vriendelijke groet,

        Sylvia Binch

[...]

        MSN Search, for accurate results! http://search.msn.nl
      • Frans J.M. Agterbosch
        Message 3 of 6 , Jan 30, 2005
          Beste Wilma,

          Geef even door wat je wilt weten.

          Groet,

          Frans J.M. Agterbosch

          www.agterbosch.nl

          Message 4 of 6 , Jan 30, 2005
            Hallo Wilma,
            Ik heb beide boeken, dus mail je vragen maar. Peter

            Message 5 of 6 , Jan 30, 2005
              Hallo Peter,

              Bedankt voor je reactie, ben intussen voorzien van de info.
              Wilma Kerver-Evers

              Message 6 of 6 , Jan 30, 2005
                Hallo Frans,
                In het jaarboek deel 46 moet op blz.172 iets staan over ''een voornaam als
                familienaam daarin komt Evers voor", ik zou daar graag een copy van willen.
                In het jaarboek deel 49 wordt gesproken over familiedossiers van Evers ( met
                van Zoest) ook hierover zou ik graag een copy willen.
                Zou dat kunnen?
                Alvast vriendelijk bedankt.
                Groeten, Wilma Kerver