Re: Hendrik Lykeles

  • Michel Dalstra
    Message 1 of 3 , Oct 14, 1999
      Beste Alfred,

      De gegevens van Hendrik Lykeles and Jeen Hendriks heb ik "uit tweede hand", en
      daar het zich niet om direkte voorouders van mijzelf handelde, heb ik indertijd
      geen bronnen vermeld. Maar ik kan dat nog wel even navragen.

      De "van der Vee" lijn van mijn achternichtje gaat als volgt: Heine Jeens (&
      Maaike Steffens) > Steffen Heines (& Aukjen Eebeles van der Veen) > Jelke
      Steffens (& Engeltje Jeens Wouda) > Uilkje Jelkes (& Anne Sipkes Jager). Ik heb
      echter alleen deze "kale" lijn en ik zou het dan wel leuk vinden om deze
      gezinnen kompleet te krijgen, d.w.z. de andere kinderen (en met wie die weer
      getrouwd zijn).

      Med venlig hilsen (zoals wij hier in Denemarken zeggen),

      Michel Dalstra