Re: [Friesland-genealogy]

  • Bernarda Kragten
    Message 1 of 1 , Oct 14, 2000
      Beste Jan,
      In Friesland komen veel dezelfde namen voor.
      Dat geldt voor zowel voornamen, patroniemen als achternamen.
      Het is daarom handig om ook plaatsnamen en data (van geboorte,
      huwelijk, overlijden) te vermelden voor zover je die althans hebt of
      anders er een indicatie van te geven.
      Met vriendelijke groet,
      Bernarda Kragten.